2013年10月15日星期二

[訂購事宜] 有關代購10月23日「Trefle 「アニソン神曲 + チェンクロ」」

因為是小弟阿桔跟3H兩個人,跟大伙團購關係,暫定於旺角及鰂漁涌地鐵站面對面交收。當然,如果版友只是想要虛寶,也可能預先將虛寶Code先給版友們。

預訂價:HKD190 (訂金HKD100)
截訂日期:2013年10月20日23:59入數日期:2013年10月21日13:59
預計到貨日期:10月尾
若有意訂購的版友,可連同姓名、聯絡電話、及訂購CD數E Mail至chainchroniclehk@gmail.com
電郵標題注明:查詢代購10月23日「Trefle 「アニソン神曲 + チェンクロ」」












http://chronicle.sega-net.com/members/info/detail/131015_3039.html

17 則留言:

  1. 希望隨機果張會有寫係咩黎啦

    回覆刪除
  2. 我想要虛寶code...要幾多錢?

    回覆刪除
  3. 已經發送了e-mail
    應該唔可以只係買code掛
    隻CD應該唔錯 值得一買

    回覆刪除
  4. 訂金可以現金嗎?沒信用卡= =

    回覆刪除
  5. 請問如果住台灣的有辦法訂購嗎..?

    回覆刪除
  6. 唔好意思我已經send 左 e-mail 但無reply 請睇睇 thz

    回覆刪除
  7. 我已經入數,給我確認信

    回覆刪除
  8. 請問訂左有CD拿未,我見好多人都有得拿了

    回覆刪除